czwartek, 16 października 2014

Na poprawę nastroju - wesołe paznokcie


Ostatnio mój poziom motywacji do czegokolwiek mocno osłabł. Może to wina przesilenia, tego, że lato się już skończyło? Sama nie wiem, ale na coś trzeba zwalić ;)

Chcąc poprawić sobie humor postanowiłam pomalować paznokcie lawendowym lakierem Wibo z serii Candy Shop. Lakier po wyschnięciu na lekką strukturę piasku, więc specjalnie nie pokrywałam go topem. Aby manicure wyglądał żywiej, paznokcie palców serdecznych ozdobiłam białymi kropkami :)


Lakier Wibo Candy Shop można obejrzeć na stronie producenta TU. Do zrobienia kropek użyłam miniaturowego lakieru Golden Rose Miss Selene. Trwałość lakieru jest całkiem niezła, gdyż utrzymał mi się na paznokciach 5 dni, Ale na moich paznokciach lakiery na ogół się długo utrzymują, więc nie są dobrym wyznacznikiem. Do pokrycia wystarczyłaby jedna warstwa, ale ja chciałam aby kolor był bardziej soczysty, więc pomalowałam dwukrotnie.
Niestety jestem posiadaczką bardzo suchych skórek, co widać na zdjęciach. Mam taki odruch, że cały czas je skubię i nie jestem nad tym zapanować... Może kiedyś uda mi się zwalczyć ten nawyk.

Tymczasem wykonany przeze mnie manicure można zobaczyć na zdjęciach poniżej...









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz