czwartek, 29 maja 2014

Lidl znowu sportowy




 Chyba powinnam dostać bana na zakupy w Lidlu, ale co poradzić kiedy kuszą mnie ofertą sportową?

Z poprzednich zakupów (o których pisałam TU ) jestem mega zadowolona. Posiadam w swojej kolekcji również produkty innych, droższych marek i muszę zdecydowanie stwierdzić, że te lidlowe jakościowo im nie odbiegają. Mimo dość intensywnego użytkowania i prania nic się z nimi nie dzieje. Materiał ani na milimetr się nie porozciągał czy zbiegł, jak to się czasem potrafi stać już po pierwszym praniu. Dlaczego więc z innych firm z ciuchów robią się ściery do podłogi?

Przyznaję, że trochę dzisiaj poszalałam, ale część ciuchów będę miała na zapas, gdy te starsze się zużyją ;)



A oto wszystkie moje "chciejstwa", które udało mi się upolować:


Buty damskie



giętkie, zapewniają swobodę ruchu
    nacięcia flex dla lepszego zginania podeszwy
    cyrkulacja powietrza dzięki systemowi Air-Dynamic-Flow (ADF)
    lekka, profilowana podeszwa z phylonu ze wstawkami TPR
    amortyzacja dzięki chroniącemu stawy systemowi Multi-Dens (MDS) z podeszwą 2-Density-Phylon
    wykonane metodą EVA-Strobel - materiał wierzchni jest bezpośrednio połączony z wewnętrzną podeszwą
    podkładki EVA w obszarze palców i pięty dla dodatkowej amortyzacji
    przepuszczający powietrze mesh łączony z wytrzymałym syntetykiem
    wyjmowana, amortyzująca wkładka EVA
    optymalne dopasowanie dzięki kopytom szewskim firmy Fagus
    rozmiary: 37- 40
    6 wzorów



 T-shirt



7 wzorów do wyboru
    rozmiary: S-L



Spodnie funkcyjne 3/4


 
 spodnie funkcyjne 3/4
ozdobny pas
materiał: 92% poliester, 8% elastan
rozmiary: S- L (nie wszystkie wzory dostępne w każdym rozmiarze)
10 wzorów do wyboru



    Bezszwowy top funkcyjny


    
 materiał: 57% poliamid, 38% poliester, 5% elastan (LYCRA®)
    lub 95% poliamid, 5% elastan (LYCRA®)
    rozmiary: S- L
    3 wzory: czarny z tłoczeniem, biały lub niebieski gładki



Bezszwowy biustonosz sportowy- Extreme Level




 strefa regulująca wilgoć, wentylacyjna i stabilizująca
    opaska wspierająca piersi
    szerokie ramiączka rozprowadzające ucisk
    materiał: 69% poliamid, 21% poliester, 10% elastan
    2 kolory: żółty lub czarny
    rozmiary: S- L
 


I na koniec oczywiście moja cała nowa kolekcja:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz