niedziela, 16 lutego 2014

Ach ta waga...



Zawsze byłam szczupła, a nawet chuda. Niektórzy nawet podejrzewali mnie o anoreksję lecz ja po prostu miałam taką przemianę materii. Oczywiście wszystko co piękne kiedyś się musi skończyć i po przekroczeniu ćwierćwiecza organizm zaczął dawać dyskretne znaki, że już wystarczy mu wrzucania byle czego. Mimo wszystko moja waga nie przekraczała 55kg.

Szokiem dla mnie było gdy stanęłam na wadze w zeszłoroczne święta: 63kg! Nie mogłam uwierzyć. Zawołałam nawet męża żeby sam się zważył, bo myślałam, że waga się popsuła. Niestety ku mojemu ogromnemu rozczarowaniu - waga działała prawidłowo... Wszystkie ciasteczka zjadane do kawusi, czekoladki i ciasta właśnie się ujawniły w postaci wagi.

No cóż... Trzeba się wziąć za siebie, bo jeśli teraz tego nie zrobię, to im będę starsza tym będzie mi trudniej. Koniec ze słodyczami. Fast foodów na szczęście nie jadam. Raz na jakiś czas zachce mi się jakiegoś śmieciowego jedzenia, na które sobie pozwalałam, bo w końcu wszystko jest dla ludzi...
Przed wakacjami zaczęłam ćwiczyć, ale na czas urlopu zrobiłam przerwę i potem ciężko było wrócić do ćwiczeń. Regularnie ćwiczyłam przed świętami, ale ok. 3 tygodni temu przestałam za względu na zdrowie. Muszę znowu się zmobilizować, ćwiczyć regularnie i przede wszystkim zacząć jeść mniejsze porcje, ale za to częściej. Mam nadzieję, że wytrwam w postanowieniach i wrócę do swoich 55kg, bo z taką wagą czuję się po prostu lepiej.

Aby było mi łatwiej kontrolować swoje ewentualne postępy kupiłam sobie dzisiaj wagę BEURER BG 39. Waga oprócz pomiaru kilogramów dokonuje pomiaru masy kostnej, pomiaru tkanki mięśniowej, pomiaru tkanki tłuszczowej i pomiaru zawartości wody w organizmie.
Urządzenie jest zapakowane w podwójny karton, folię i zabezpieczone czterema plastikowymi nakładkami, aby się nie obijało. Rozpakowywałam go jak jakiś prezent :) Mam nadzieję, że się sprawdzi...





Opis producenta :

Waga elektroniczna o maksymalnym załadunku 150 kg, dokładności pomiaru do 100 g, z funkcją pamięci pomiaru dla 10 użytkowników, mierząca zawartość wody, tłuszczu, mięśni, masy kostnej oraz spożycie kalorii.

Specyfikacja :

Techniczne
Maksymalna waga [kg] 
150
Dokładność pomiaru 
100 g
Skala podziałki 
100 g
Jednostki pomiarowe 
Kg - kilogram
Inne 
Tryb dla sportowców, Wyświetlacz 21 mm
Funkcje
Kalibracja 
Automatyczna
Automatyczne włączanie / wyłączanie 
Tak/Tak
Pamięć pomiaru 
TAK
Dodatkowe pomiary 
Automatyczne rozpoznawanie użytkowników, Dokładność analizy masy kostnej co 100g, Interpretacja wyników, Pomiar masy kostnej, Pomiar tkanki mięśniowej, Pomiar tkanki tłuszczowej, Pomiar zawartości wody w organizmie, Pomiar zużycia kalorii, Skala pomiaru tkanki mięśniowej: 0.1%, Skala pomiaru tkanki tłuszczowej: 0.1%, Skala pomiaru wody 0.1%, Wskaźnik porównywalności
Ilość pamięci użytkowników 
10




Fizyczne
Platforma 
Szklana
Odczyt pomiaru 
Wyświetlacz LCD
Rodzaj wagi 
Elektroniczna


Ogólne
Kolor 
Srebrno-przezroczysty
Gwarancja 
5 lat

  Razem z mężem będziemy intensywnie testować nową zabawkę, a o wynikach na pewno napiszę. Póki co jestem bardzo podekscytowana ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz